29. júla 2014

► letné novinky Balea a Alverde z dm drogérie



Ahojte :)

keďže leto je v plnom prúde, tak dnes tu mám pre Vás recenziu na letné novinky z dm drogerie. Tieto novinky mi boli zaslané vďaka spolupráci cca mesiac dozadu a tak ich už mám naozaj dobre otestované. Určite ste recenzie postrehli aj na iných blogoch, a tak teda hoci opäť o niečo neskoršie ale predsa pridávam aj ja tú svoju. :) 


Sundance opaľovacie telové mlieko s ochranným faktorom 20

Mliečko má krásny pestrý obal, ktorý priam bije do očí. Samotné opaľovacie mlieko má bielu redšiu konzistenciu, avšak s takým modrastým podtónom. 

Vôňa je dosť silná kokosová akoby s prímesou vanilky alebo niečoho podobného - jednoducho je sladká. Rozotiera sa veľmi dobre, nezanecháva na pokožke biely povlak, pokožku chráni pred škodlivým žiarením, prevonia ju a aj ju hydratuje - nie je to však extra hydratačné mlieko, ale rozhodne vďaka obsahu glycerínu, vitamínu E a provitamínu B5 sa o pokožku stará. 

Ja sa s ním natieram v ranných alebo večerných hodinách (či už idem športovať, alebo sa zabávať, na ten čas kedy je slniečko v útlme mi postačuje parádne), pretože ochranný faktor 20 na opaľovanie mne nestačí, som zvyknutá minimálne na 30 a viac. Avšak ak Vám takýto faktor vyhovuje, tak kľudne don investujte - predsa len Balea patrí medzi značky, ktoré sú cenovo veľmi prijateľné. 

Alverde telový sprej s vôňou pomaranča a medovky

Je geniálny! Skutočne naozaj, toto je môj letný favorit, ktorý by mala z nás mať každá! Je to sprej, ktorý parádne osvieži v horúcich letných dňoch, prípadne pokiaľ ste unavený a nastriekate si ho len tak nad seba, tak postupne ako budete cítiť tú vôňu, dokáže človeka krásne uvoľniť. Tento sprej má totižto úžasnú citrusovú vôňu, hlavne v ňom cítiť ten pomaranč, nie je to nič umelé ani moc výrazné.  Pokiaľ si ho nastriekate na pokožku, tak ju prevonia, ale len na krátko, pretože dlho nevydrží, zato vďaka rastlinnému glycerínu dodáva tento sprej pokožke dostatočný pocit hydratácie a tak to nie je len taký obyčajný telový sprej. Ja som si ho zamilovala. :)

Balea sprchový gél

Gélik v rozkošnom malom balení, v tvare kvietku, no nie je to rozkošné? Samozrejme klasicky by si človek niečo podobné do kúpeľne asi nekúpil, avšak na cesty (dovolenky) je to super.

Takéto balenie vystačí na 1 sprchu. Otvára sa jednoducho a to tak, že prelomíte časť na uvedenom mieste, keďže celý kvietok je z mäkkého plastu, tak bez akýchkoľvek problémov vytlačíte z neho rýchlo obsah. Tento gélik má klasickú gélovú konzistenciu, jemne zelenej farby, a je so sviežou vôňou limetky. Hoci som gélik použila raz, celá kúpeľňa voňala. Ako som napísala na dovolenky je super, aspoň nemusí človek brať zbytočne veľké balenia a navyše tento sprcháčik sa dá kúpiť v 4 verziách.

Balea pleťová maska Happy Day

Klasické balenie masiek s obsahom 2x8ml. Ani nie tak účinky samotnej masky ako práve jej vôňa je to čo ma očarilo/zapáčilo sa mi. Po otvorení balenia je cítiť krásnu grepovú vôňu, pri takejto vôni s maskou na tvári si človek tiež dokonale oddýchne a zrelaxuje sa. Maska má jemne oranžovú (skoro až bielu) farbu.

Jedno balenie (teda jedna časť z celého dvojbalenia) úplne postačuje na celú pleť, dokonca by sa to dalo rozdeliť aj na dve použitia - ale tak prečo deliť? - nech pokožka dostane to čo si zaslúži! Maska obsahuje cenný extrakt z kvetov bazy, mandľový olej, bambucké maslo, pantenol a vitamín E.  Pleť som mala po maske vyživenú a vláčnu, bola príjemná na dotyk.


Keďže v dm-drogérii sa teraz nachádza veľa letných noviniek, limitiek, zaujal Vás nejaký produkt, prípadne nejaký z dnes recenzovaných? 
Používate telové spreje na osvieženie pokožky?

8 komentárov:

  1. Tak tu Baleu musím i hned vyzkoušet :)
    http://petrusha1992.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja používam tiež alverde telový sprej je úžasný ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a s touto vôňou alebo ten melónový z najnovšej limitky?

      Odstrániť
  3. to musím vyzkoušet :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. telove spreje použivam od Avonu su najlepšie!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mala som doma niekoľko sprejov od Avonu, ale žiaľ len malá časť z nich sa mi páčila... :)

      Odstrániť
  5. Krásny článok:) Balea ma v poslednej dobe svojimi výrobkami veľmi teší

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. krasny clanok zaujal ma telovy sprej to ja mozem ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!